13 Mart 2012 Salı

DOMATES SOSLU ETLİ PENNE MAKARNA



makarnayı sevmeyen varmıdır acaba :)) üç öğün olsa yine hayır diyemem ben çok seviyorum çünkü.bugün akşam yemeğinde eşimle beraber mutfaktaydık o et konusunda tecrübelidir ve genelde bizim evde etlerin pişimi ondan sorulur :)) çokta güzel yapar

antrikot ızgara yaptık ve nedense bana çok hoş gelmedi bu sefer... pişen antrikotu daha lezzetli nasıl yerim diye düşünürken yine güzel bir fikirle bu güzel soslu makarnayı keşfettim...kuruyan antrikotlar leziz bir sosun içinde muhteşem oldu...

artık sıra tarife geldi bakalım nasıl yapmışım bu leziz makarnayı :))

MALZEMELER

500 GR PENNE MAKARNA
2 DİLİM IZGARA ANTRİKOT
3 ADET DOMATES RENDESİ
1 DİŞ SARIMSAK
1 YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞ VE AZ MİKTARDA ZEYTİNYAĞ
TUZ VE DİLEDİĞİNİZ BAHARATLAR

YAPILIŞI

makarnalarımızı 8-10 dk kadar haşlayalım(aldente olmaları iyi olur)
ayrı bir yerde tereyağımızı ve zeytinyağımızı eritelim,rende domatesleri de ekleyip pişlirmeye başlayalım....

domateslere ince kıyılmış sarımsağı ekleyip ardından ızgarada pişmiş antrikot parçalarını ekleyelim ve sosu 5 dk kadar daha pişirelim...
tuz ve baharatları da ekleyip haşlanan makarnaları sosun içine boca edelim...

makarnamız hazırrr :)) lezzetsiz gelen bir eti en güzel şekilde değerlendirip lezzetlendirdim

sizlerde böyle alternatifler yapıp harika lezzetler yapabilirsiniz 
                              AFİYET OLSUN :)))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...