20 Mart 2013 Çarşamba

ORMAN MEYVELİ PASTA

bu sene iyi ki Anadolu Kavağında bu lezzetli böğürtlenleri keşfedip bütün pastalarımda kullanmışım.biliyorum görsellerimin çoğunda böğürtleni kullandım ben hiç sıkılmadım umarım sizde sıkılmamışsınızdır böğürtlen yoğunluklu görsellerden.istanbulda oturupta keşfetmeyen varsa temmuzun ortasından itibaren yoros kalesine çıkıp yol boyunca böğürtlenleri toplayabilirler.

işte bu pastamda yine içi böğütlen ağırlıklı meyvelerden oluşuyor.bu sefer ganaj kremamın çoğunu bitter kuvertürden kullandım

daha önce bu pastayı sütlü kuvertürle hazırlamıştım oranlar aynı ama çikolata bitter ağırlıklı :)) hatırlamak isteyenlere işte bu lezzetli pastanın linki....
http://yelizinlezzetleri.blogspot.com/2011/12/cikolatali-meyveli-pasta.html

ağzınıza layık bir lezzet emin olablirsiniz :))

afiyet olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...